Re: czy da się włączyć komputer przez USB?

Autor: Hades <waruga_at_vp.pl>
Data: Mon 02 May 2011 - 18:56:40 MET DST

> Użytkownik "Michał Pysz" Mam komputer zamknięty w szafce (na klucz).
> Codziennie rano komputer musi być włączony.
> Przycisk power-on jest wlutowany bezpośrednio w płytę (i wciskany przez długi
> przycisk w obudowie) i nie jestem w stanie do niego dolutować kabelków by
> wystawić przycisk gdzieś na zewnątrz.

[ciach]

> mp.

Czy aby napewno dzialanie przycisku "power" dobrze opisales?
W wiekoszosci przypadkow wyglada to bowiem tak ze od przycisku
na obudowie biegna 2 kabelki ktroe wpiete sa w zlacze na plycie glownej.
Czy aby napewno w plycie nie ma szpilek tylko przewody sa bezposerdnio
w nia wlutowane? Nawet jednak gdyby tak bylo to wystarczylo by przycisk
zdemontowac i umiescic na obudowie zewnetrznej. Jesli ten jaki jest nie
da sie zdemontowac to mozna wykorzystac jakikolwiek przycisk i kabelki
z innej obudowy ATX.
AM