czy da się włączyć komputer przez USB?

Autor: Michał Pysz <pysz.michal_at_wp.pl>
Data: Mon 02 May 2011 - 12:57:33 MET DST

Mam komputer zamknięty w szafce (na klucz).
Codziennie rano komputer musi być włączony.
Przycisk power-on jest wlutowany bezpośrednio w płytę (i wciskany przez
długi przycisk w obudowie) i nie jestem w stanie do niego dolutować
kabelków by wystawić przycisk gdzieś na zewnątrz.

Nie chcę korzystać opcji biosa, która pozwoli włączać automatycznie
ponieważ są dni kiedy nie trzeba kompa odpalać.

Czy są dostępne jakieś urządzenia na USB, które potrafią włączyć
komputer? W Biosie ustawiłem komputer tak by dał się budzić z zewnątrz
(np działa Wake-on-lan, które zapewne użyje jeśli nie znajdę nic innego).

mp.