Odp: czy da się włączyć komputer przez USB?

Autor: m4rkiz <aa_at_bb.cpl>
Data: Mon 02 May 2011 - 22:55:26 MET DST

Użytkownik "Michał Pysz" <pysz.michal@wp.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:ipm1b9$sdi$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
> Mam komputer zamknięty w szafce (na klucz).
> Codziennie rano komputer musi być włączony.
> Przycisk power-on jest wlutowany bezpośrednio w płytę (i wciskany przez długi
> przycisk w obudowie) i nie jestem w stanie do niego dolutować kabelków by
> wystawić przycisk gdzieś na zewnątrz.
> Nie chcę korzystać opcji biosa, która pozwoli włączać automatycznie ponieważ są
> dni kiedy nie trzeba kompa odpalać.

masz mozliwosc ustawienia w biosie wlaczenia po pojawieniu sie zasilania?
wylacz zasilanie po wylaczeniu komputera, przywrocenie zasilania go
uruchomi (dodaj timer z marketu odcinajacy zasilanie na noc dla
pewnosci lub daj zasilanie z jednego wylaczanego na noc miejsca)

ew. skoro masz wol wez jakis router z ddwrt i wrzuc wysylanie magic
packeta na okreslaona godzine

mi tam klawiatura na usb kompa uruchamia, wiec zapewne kwestia biosu i
plyty