Re: Jakość druku laser-kolor

Autor: Przemek <raz_at_onet.pl>
Data: Sun 01 May 2011 - 12:04:57 MET DST

Irokez nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
> Do masówki (dokumenty) stoi w kącie stary czarno-biały HP LaserJet 6P
> (proszki w śmiesznych cenach), a jak padnie to kupię Brothera DCP-7030.

I generalnie jak kupować to drukarki z tamtego okresu, znaczy z czasów HP6P.
Mam w piwnicy starą HP4500, jakość zdjęć taka, że mi oczy wypadły. Miałem
wrażenie, ze srebrny kolor na zdjęciu jest rzeczywiście srebrny. Niestety
wielka jak pies, a ja nie drukuje generalnie koloru, dlatego stoi w piwnicy
(uratowałem ją przed wywaleniem na złom w wielkiej korporacji). Jeśli
różnica w cenie niewielka wziąłbym kolor, ale płacić więcej dla samego
posiadania to bym się nie zdecydował, lepiej rzeczywiście zapłacić za
porzadne odbitki. Taniej na wstępie i w razie co koszty rozłożone w czasie.
Przem