Re: Jakość druku laser-kolor

Autor: Irokez <nie.mam_at_email.pl>
Data: Tue 03 May 2011 - 22:00:26 MET DST

Użytkownik "Przemek" <raz@onet.pl> napisał w wiadomości
news:ipjb8a$nfr$1@inews.gazeta.pl...
> Irokez nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
> I generalnie jak kupować to drukarki z tamtego okresu, znaczy z czasów
> HP6P. Mam w piwnicy starą HP4500, jakość zdjęć taka, że mi oczy wypadły.
> Miałem wrażenie, ze srebrny kolor na zdjęciu jest rzeczywiście srebrny.
> Niestety wielka jak pies, a ja nie drukuje generalnie koloru, dlatego
> stoi w piwnicy (uratowałem ją przed wywaleniem na złom w wielkiej
> korporacji). Jeśli różnica w cenie niewielka wziąłbym kolor, ale płacić
> więcej dla samego posiadania to bym się nie zdecydował, lepiej
> rzeczywiście zapłacić za porzadne odbitki.

chyba że przychodzi Ci dziecko i mówi, że na pracę dostało np. artykuł o
ptaszku jakimś i zdjęcie dołaczyć chce. Albo zrób tata ładne kartki na
prezenty. Z tym nie pobiegniesz do labu ;)
No i w ten sposób kumpel z Anglii przytargał mi Xeroxa (połowę taniej niż w
Polsce, działa na tańszych tonerach z zachodu w przeciwieństwie do
dystrybucji polskiej drukarki, no i na zamiennikach z allegro)

pozdrawiam.

--
Irokez