Dnia Sat, 30 Apr 2011 22:20:29 +0200, JoteR napisał(a):
(ciach...)
> Ja nie mam uszkodzonych pamięci Kingston, być może dlatego, że nie kupuję
> ich w bramie od nieznajomych. Szukaj frajera gdzie indziej.
Z ciekawości - jak zrealizujesz wymianę w sytuacji, kiedy sprzedawca (sklep)
już też nie istnieje? Żeby daleko nie szukać - swego czasu zaopatrywałem
siebie i swoich znajomych w klamoty do komputerów w znak.pl. Firma padła.
Jak przeprowadził byś procedurę RMA bez udziału tego sprzedawcy? :)
-- [ Przemysław "Maverick" Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ] [ Tritter: Merry Christmas. House: And a happy go to hell. ] [ ("House M.D. 3x10 Marry Little Christmas") ]Received on Sun May 1 01:20:07 2011
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 01 May 2011 - 01:51:00 MET DST