Re: RAM tylko dla AMD? [OT]

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Sun 01 May 2011 - 01:18:27 MET DST

Dnia Sat, 30 Apr 2011 02:42:03 +0200, JoteR napisał(a):

> Mylisz się - nie dałem im takiej okazji ;->
> http://allegro.pl/show_user.php?search=joter

Brawa dla Ciebie. :)

> Po prostu lektura a.p.a. pozbawiła mnie resztek złudzeń co do podejścia do
> klienta jak i poziomu prezentowanego przez sprzedawców na (za
> przeproszeniem) Allegro.

JoteR - kilkanaście razy byłem sprzedającym na Allegro, kilkanaście razy
byłem również kupującym. Może ja mam czytanie ze zrozumieniem lepiej
opanowane, albo większe wyczulenie na coś, co śmierdzi na odległość, ale na
kupnie na Allegro nie naciąłem się jeszcze ani razu. Również na sprzedawanym
przeze mnie towarze nikt się nie naciął. W sytuacji, gdy sprzedając AFAIR
jednego Radeona ten wziął i padł i nie miałem jak zrealizować wymiany po
prostu zwróciłem nabywcy pieniądze.

O tym, jak naciąłem się na sprzedawcy spoza Allegro możesz sobie sam
poczytać:
http://maverick.jogger.pl/2011/01/21/bez-tytulu/
http://maverick.jogger.pl/2011/03/04/komoorki-pl-nokia-poland-czyli-moje-przeboje-ze52-czesc2/
I zapewniam Cię, że pomimo tego, że telefon w końcu sklep komoorki.pl mi
wymienił na nowy, nie jest to ostatni wpis z tej serii. Z takim szczytem
bezczelności, to ja się na Allegro jeszcze - na szczęście - nie spotkałem.

Allegro jest również odbiciem całego naszego społeczeństwa i ukształtowanego
"podejścia do klienta". To, że większość to cwaniaki nie implikuje
jednocześnie, że wszyscy wystawiający tam rzeczy do sprzedania, to tego typu
osobnicy. Tego, że samo Allegro ma swoje "za uszami" nie kwestionuję i nie
usprawiedliwiam - też mnie któregoś dnia mało krew nie zalała po tym, jak
nie działało "płacę z Allegro", a sama obsługa rżnęła głupa.

> Ale jak widać niektórzy nadal traktują ten portal i grasujących na nim
> handlarzy jako wyrocznię i dobrze jest czasem otworzyć im oczy.

IMVHO Ty nie otwierasz oczu posługując się konkretnymi przypadkami, tylko
jedziesz po całym serwisie. Jak gdyby wszyscy sprzedający tam byli tylko
ćwokami szukającymi jelenia.

> Więc jak z tymi pamięciami - które zdjęcie przedstawia to, co ewentualnie
> dostaniesz, jak prześlesz w ciemno swoje pieniądze nieznanemu osobnikowi,
> który na owe "fabrycznie nowe" rzekome Kingstony daje ledwo 6-miesięczną
> gwarancję? ;->
> http://www.kingston.com/plroot/company/warranty.asp

Nie sprawdzałem tej aukcji. Podrzuć jeszcze raz linka, to Ci powiem, czy bym
się na takowy zakup skusił, OK? :)

[ Nie dyskutuj z nikim, kto ma nad Tobą pół litra przewagi.                ]
[                               (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]