Re: Monitor LCD 22", pivot i dobre katy

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue 29 Mar 2011 - 00:33:52 MET DST

Dnia Mon, 28 Mar 2011 13:41:11 +0100, Kamil napisał(a):

> Poczucie humoru usunieto Ci operacyjnie, czy po prostu urodziles sie
> takim sztywniakiem?

Ej... Dude... Takie tematy, to raczej na pl.soc.seks... ;)

> Ciężko będzie znaleźć monitor spełniający warunek "cena w granicach 1000
> PLN." oferujący sprzętową kalibrację.

Ciężko? Optymista...

> Do amatorskich i większości półprofesjonalnych zastosowań programowa
> wystarczy w zupełności.

Półprofesjonalne zastosowania i monitor za 1 kPLN? Z przekątną w okolicach
22"? Bardzo odważna teza.

> Raczej standard, profil z 80cd/m2 mam do pracy przy minimalnym
> oświetleniu, ale wolę zapalić światło, niż męczyć oczy w ciemnym pokoju.

Odpowiednie oświetlenie stanowiska pracy, to podstawa. Ale wyszło mi, jak
sobie pomierzyłem ustawienia swojego domowego monitora, że większość czasu
pracuje z ustawieniem jasności poniżej 80 cd/m2. I Ci powiem, że mnie to
dość mocno zaskoczyło. :D

[ Szczęśliwy mężczyzna, to taki, który więcej zarabia, niż jego żona jest  ]
[ w stanie wydać. Szczęśliwa kobieta, to taka, która takiego znajdzie.     ]
[                                                            (Mario Adorf) ]