Re: Monitor LCD 22", pivot i dobre katy

Autor: Kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Mon 28 Mar 2011 - 14:41:11 MET DST

On 28/03/2011 12:18, Przemysław Ryk wrote:

> Cytat i Message-ID postu, w którym sugeruję podkręcanie suwaków na 100 i
> włączanie dynamicznego kontrastu.

Poczucie humoru usunieto Ci operacyjnie, czy po prostu urodziles sie
takim sztywniakiem?

> Pewnego poziomu się nie przeskoczy szczególnie, że kalibracja jest typowo
> programowa, z korekcją LUT karty graficznej.

Ciężko będzie znaleźć monitor spełniający warunek "cena w granicach 1000
PLN." oferujący sprzętową kalibrację. Do amatorskich i większości
półprofesjonalnych zastosowań programowa wystarczy w zupełności.

> Jak dla mnie za jasno, ale to nie ja na nim pracuję. :)

Raczej standard, profil z 80cd/m2 mam do pracy przy minimalnym
oświetleniu, ale wolę zapalić światło, niż męczyć oczy w ciemnym pokoju.

--
Pozdrawiam
Kamil