Gigabyte GTX 275 i VGA @BIOS

Autor: Cichy <spamy_at_won.pl>
Data: Tue 29 Mar 2011 - 01:05:40 MET DST

Posiadam karte graficzna Gigabyte GTX 275. Niestety okazalo sie, ze ma
bardzo denerwujaca wade. Kiedy nastepuje reset, zmiana rozdzielczosci
albo jakiekolwiek inne "mrygniecie" ekranu mam ok 50% szans na to, ze
obraz zniknie i monitor przejdzie w stan uspienia. Potem musze wstac,
odlaczyc i podlaczyc kabel od karty graficznej i znowu mam 50% szans na
to ze odzyskam obraz. Nie musze chyba mowic, ze uzywanie komputera w ten
sposob jest irytujace. Ale ok, wujek Google podpowiedzial ze te karty tak
maja i lekarstwem jest update BIOS-u na nich. Znalazlem wlasciwy BIOS
(mam nadzieje) oraz program do wykonania update: Gigabyte VGA @BIOS. I tu
nastepuje przykra niespodzianka. Po jego uruchomieniu otrzymuje komunikat
"found zero ROM size". Program nie wykrywa aktualnej wersji BIOS-u, wiec
nie mam nawet co marzyc o robieniu aktualizacji. Tutaj wujek google
niestety wymiekl. Moj system to Win 7 Pro 64-bit. Uruchamialem z
uprawnieniami administratora.