Re: jaki pc dla mnie

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Mon 28 Mar 2011 - 14:35:33 MET DST

W dniu 2011-03-28 13:11, aga pisze:

> szukałam karty bez wentylatora i taniej,
> które obecnie są nowsze i dobre, w miarę w niskiej cenie ( oczywiście
> juĹĽ z wentylatorem)
> Bartek co byś zaproponował, żebym wiedziała na czym ewentualnie się
> wzorować, ... kierowałam się tylko chłodzeniem pasywnym :)
Z pasywnie chłodzonych kart, z przyzwoitą wydajnością do celów np
kodowania wideo, to widzÄ™ obecnie w hurtowni np:
GeForce CUDA GT430 ZONE 1GB DDR3 128BIT DVI+HDMI+D-Sub (Passive) BOX,
cena dla klienta około 270zł (w stosunku do ~140zł za 210)

Różnica wydajności jest znaczna, bo obsługę pamięci ma znacznie szybszą
(28GB/s kontra 6.4GB/s).
W dodatku 430 obsługuje DirectX11 (i nowszy openGL 4.1) , co
potencjalnie ułatwia (w windows 7) dostęp programów do wydajności karty,
nie koniecznie w celu grafiki 3d w grach.