Re: Monitor LCD 22", pivot i dobre katy

Autor: Kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Mon 28 Mar 2011 - 12:50:34 MET DST

On 24/03/2011 20:20, Przemysław Ryk wrote:

> Regulacja kontrastu - brawo. Nie ma to, jak obcinać sobie paletę barw... :D

Nie ma to, jak podkręcać suwaki na 100 i właczać jakieś dynamiczne
kontasty. Więcej nie znaczy lepiej. ;)

> Jak i czym kalibrowałeś? Jeżeli można spytać.

Spyderem 2 z dolaczonym softem, bawilem sie jakimis alternatywnymi
programami, ale poza tym ze wypluwaly wiecej wykresow, efekty byly
identyczne.

Kolory prosto z pudelka moj mial dosc dobre, troche gorzej z gamma. W
tej chwili mam 120cd/m2 i prawie idealne 2.2 i 6500K.

--
Pozdrawiam
Kamil