Re: AWARIA HDD - czy może HACKER/WIRUS to zrobić?

Autor: jeo stancey <jeostancey_at_gmail.com>
Data: Mon 28 Mar 2011 - 01:09:22 MET DST

On 27 Mar, 18:32, Rafał Łukawski <rafal...@lukawski.pl> wrote:

> Wymień dysk w ramach gwarancji! Nikt nie siedzi w Twoim pokoju i nie wie
> co tam dłubiesz w komputerze. Wynik z ESTOOL jest podstawą do reklamacji.

Jeszcze dopytam, otóż jak skanowałem przy pomocy ESTOOL.exe to na
koniec pojawiło się podsumowanie, że owszem jest ten uszkodzony sektor
ALE JESZCZE było tam zalecenie żeby spróbować wykonać zerowanie całego
dysku przy pomocy EREASE - sam za bardzo nie rozumiem PO CO?
Tm bardziej, że w tym programie ESTOOL takiego polecenia nie
zauważyłem jakoś, jest natomiast w MHDD.

PYTANIE: CZY mam wykonac jeszcze to zerowanie przed oddaniem do
gwarancji i PO CO?