Re: AWARIA HDD - czy może HACKER/WIRUS to zrobić?

Autor: jeo stancey <jeostancey_at_gmail.com>
Data: Sun 27 Mar 2011 - 19:31:51 MET DST

On 26 Mar, 21:14, Maciek <mac...@emti.one.nospam.pl> wrote:

> Nigdy nie prowadź dialogu z NIKIM!!!! przez email. To najbardziej
> niebezpieczna rzecz, jaką można zrobić na komputerze. Najlepiej używaj do
> tego jakiegoś czatu na WP, ewentualnie wymieniaj opinie na grupach
> newsowych. Dialog email w prosty sposób prowadzi do zniszczenia systemu
> operacyjnego,

Chodzi o to, że znał moje IP.

> a w krańcowych przypadkach do zniszczenia dysku, nawet gdy

chodzi o możliwość SOFTWARE'owego zmodyfikowania FIRMAWARE dysku! Tak
teoretycznie to możliwe, no nie?

> No to już wszystko jasne. Oni tych sieci używają do włamań. Mają wszystko,
> co chcieli z twojego komputera.

Trudno powiedzieć co ktoś w tej sieci mógł zainstalować. Tak dla
zabawy... sam widziałem jak coniektórzy tzw. "komputerowcy"
kombinowali z sieciami, powiedzmy... słabo kontrolowanymi przez
czynniki oficjalne.
Tak więc czemu nie? Mogli posatwić coś na tamtejszym serwerze
analizująceo, archiwizującego wszystko co przechodzi do tzw. "ŚWIATA".
Coś co wyłuskuje z niezabezpieczonych/niezaszyfrowanych PAKIETÓW TCPIP
"ciekawe" dane: HASŁA, adresy, treści mejli - albo PRZECHWYTUJĄCEGO
WINDOWS UPDATE - co, nie jest to możliwe?
Czy w jakiś inny jeszcze sposób zagnieździć TROJANA własnej produkcji
na kompach ludków podpiętych do tejże sieci...

> Znaczy, ze nie masz choć pirackiego Windowsa.

A zebyś wiedział!