Re: AWARIA HDD - czy może HACKER/WIRUS to zrobić?

Autor: Maciek <maciek_at_emti.one.nospam.pl>
Data: Sat 26 Mar 2011 - 21:14:50 MET

begin o nicku jeo stancey napisał(a) na pl.comp.pecet następujące bzdety:

> kiedy prowadziłem dialog przez email z osobą która mnie NIENAWIDZI
Nigdy nie prowadź dialogu z NIKIM!!!! przez email. To najbardziej
niebezpieczna rzecz, jaką można zrobić na komputerze. Najlepiej używaj do
tego jakiegoÅ› czatu na WP, ewentualnie wymieniaj opinie na grupach
newsowych. Dialog email w prosty sposób prowadzi do zniszczenia systemu
operacyjnego, a w krańcowych przypadkach do zniszczenia dysku, nawet gdy
będziesz próbował wgrać Windowsa od nowa, to może się okazać, że czytnik
zniszczy płytę.
> wiem, iż wśród przyjaciół tej osoby mogą być studenci
> informatyki i nieźle oblatani w temacie "komputerowcy"
Twoje przypuszczenia sÄ… naprawdÄ™ uzasadnione. Ci studenci bawiÄ… siÄ™
rozmaitymi sposobami włamań do cudzych komputerów. Używają wielu rozmaitych
wirusów, w tym emailowych. Jeśli jeszcze na dodatek twój dialog był
prowadzony z dziewczyną, która jakiemuś się spodobała, to miał motyw jak
stodoła.
> - być może całkiem dobry tzw. "hacker".
To nawet pewne. Oni używają takiego wirusa linux, który został wymyślony
przez ruskiego hakera Torwalodwa.

> A i jeszcze dodam, że WTEDY ten komputer był podłączony do sieci w
> HOSTELu studenckim
No to już wszystko jasne. Oni tych sieci używają do włamań. Mają wszystko,
co chcieli z twojego komputera.
> i był przedtem zrobiony Windows Update - może to ma jakieś znaczenie...
No ma. Znaczy, ze nie masz choć pirackiego Windowsa.

--
Maciek
I spend my time wasting yours.