Re: jaki pc dla mnie

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Fri 25 Mar 2011 - 21:27:30 MET

Dnia 2011-03-25, o godz. 21:06:34
Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com> napisał(a):

> Gdybym się ładnych "kilka" razy (kupując sprzęt dla znajomych) w
> Komputroniku nie spotkał z tekstem "proszę sobie wybrać inną płytę
> główną / kartę grafiki / chłodzenie / dysk / niepotrzebne skreślić,
> gdyż nie mamy na magazynie i nie wiemy, kiedy dotrze", to może bym
> uwierzył...

Przykład sprzed 2 tygodni: kumpel kupił sobie u nich netbook Asus eee
sygnowany Lamborghini (nie wnikaa w wybór kumpla ;-) ). Po czym
okazało się że sprzęt ma dołożone 2GB pamięci (tak żeby było 4). Niby
fajnie ale pozostawiono 32-bitowy Windows, pamięć była innej firmy i
wolniejsza niż oryginała. Do tego "plomba" Komputronika na klapce od
pamięci/dysku nie dość ze nie pozwalała nic tam wymienić to jeszce była
naklejona tak że po 2 dniach była przetarta. Jedyny pozytyw taki że ich
serwis odpowiedział że gwarancję honorują po wykonaniu fotki plomby i
przesłaniu do nich. Szczerze powiem że z plombowaniem komputerów nie
spotkałem się przez 5-6 lat a i to raczej w małych sklepikach...

Zdrówko