Re: jaki pc dla mnie

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Fri 25 Mar 2011 - 21:06:34 MET

Dnia Fri, 25 Mar 2011 18:40:55 +0100, Mateusz napisał(a):

> To zalezy co. Jak mam szukac normalnego sklepu zeby oszczedzic 5 czy 10
> zlotych to zamawiam via web do komputronika (jak nie maja na stanie w
> oddziale, co mozna sprawdzic via web), odbieram jak przyjdzie mail i
> mam. Bez tracenia czasu i szukania po "normalnych sklepach" czesto
> sprzedajacych towar wirtualny.

Gdybym się ładnych "kilka" razy (kupując sprzęt dla znajomych) w
Komputroniku nie spotkał z tekstem "proszę sobie wybrać inną płytę główną /
kartę grafiki / chłodzenie / dysk / niepotrzebne skreślić, gdyż nie mamy na
magazynie i nie wiemy, kiedy dotrze", to może bym uwierzył...

[ Optymista to ktoś, kto uważa, że gorzej być nie może. Pesymista - że     ]
[ owszem - może. Realista - że będzie.                (znalezione w necie) ]