Re: jaki pc dla mnie

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Fri 25 Mar 2011 - 22:16:34 MET

Dnia Fri, 25 Mar 2011 21:27:30 +0100, Maciek BabciaDobosz napisał(a):

> Przykład sprzed 2 tygodni: kumpel kupił sobie u nich netbook Asus eee
> sygnowany Lamborghini (nie wnikaa w wybór kumpla ;-) ). Po czym
> okazało się że sprzęt ma dołożone 2GB pamięci (tak żeby było 4). Niby
> fajnie ale pozostawiono 32-bitowy Windows, pamięć była innej firmy i
> wolniejsza niż oryginała.

Maciek - odnośnie Komputronika, to ja mogę naprawdę długo i kwieciście
pisać... :)

> Do tego "plomba" Komputronika na klapce od pamięci/dysku nie dość ze nie
> pozwalała nic tam wymienić to jeszce była naklejona tak że po 2 dniach
> była przetarta. Jedyny pozytyw taki że ich serwis odpowiedział że
> gwarancję honorują po wykonaniu fotki plomby i przesłaniu do nich.
> Szczerze powiem że z plombowaniem komputerów nie spotkałem się przez 5-6
> lat a i to raczej w małych sklepikach...

Z "plombą" temat zawsze załatwiałem błyskawicznie. Wersja pierwsza: nakleili
"plombę"? Ok. Otwieramy przy nich w sklepie. I się okazuje, że: nagrywarka,
dysk, płyta główna, pamięci i karta grafiki inne, niż były zamówione...

Po jednym, czy drugim występie tego typu pytanie: ja zamawiałem u państwa
usługę montażu części? Yeeee... Ale my tak w ramach... To w ramach tego
yyeeee proszę mi teraz położyć zamówione przeze mnie części, a ten zestaw
sobie panowie komu innemu sprzedacie.

[ Cameroon: Men should grow up. House: Yeah, and dogs should stop licking  ]
[ themselves. It's not gonna happen.     ("House M.D. 1x03 Occam's Razor") ]