Re: jaki pc dla mnie

Autor: Mateusz <mateusznospam_at_vp.pl>
Data: Fri 25 Mar 2011 - 18:49:14 MET

Użytkownik Andrzej Ława napisał:

> Ale jak chcesz wyrzucić niepotrzebnie pieniądze, to oczywiście twój
> wybór. Jak chcesz, mogę ci nawet zamówić i sprzedać taki system ;->

Nie jestem lamą, znam sie na tym i owym, probowalem i ciagle probuje
uzywac Linuksa i wychodzi mi na to, ze jak chce cos miec porzadnie to
wybieram Windows. Konfiguracja i inne bzdety zajmuja mi ze 10 razy mniej
czasu niz na linuksie. Ktory jako serwer moze byc OK, ale jako
workstacja jest ciagle do dupy (chyba, ze ktos uzywa przegladarki do
weba i terminala ssh).

> Ograniczanie się do jednego konkretnego "bo tak" jest irracjonalne.

Ja tez przestalem lubic AMD, ale nie za wpadki tylko za to, ze ciagle
jest w tyle. ot, C2D grzeje sie do 29 stopni w Idle, a taki atlon 6000
do 55 stopni. A wydajniosc ma mniejsza.