Re: Podswietlana klawiatura.

Autor: Przesmiewca <baran-ky_at_o2.pl>
Data: Fri 25 Mar 2011 - 14:00:09 MET

±ćęłń󶼿 <antyspam@interia.pl> napisał(a):

>Do pracy w półmroku przydałaby się pod¶wietlana klawiatura.
>Możecie co¶ polecić, jaki¶ konkretny model?
>Domy¶lam się, że raczej będzie USB niż PS2.
>Lubię "konkretny" skok klawiszy, doskonałe jak dla mnie s± klawiatury Olivetti, niegdy¶ bdb był Dell, podejrzewam że IBM też (ale to
>była za wysoka półka cenowa).
>Gabaryty chyba jak najmniejsze.

Za 300 stowy najnowsza k-800 logitecha. Mialem okazje ja pomacac i przyznam, ze jest swietna.
Niestety w PL sprzedawana jest w angielskim ukldzie klawiszy, tzn. duzy enter, backlash przeniesiony
na lewa strone i skrocony lewy shift. Pare miesiecy temu przerabialem ten temat, wszystkie sklepy w
PL mialy tylko taka, chociaz zdjecia i opisy na stronach dotyczycly ukladu us. Ale jak komus nie
przeszkadza taki uklad - polecam. Zawsze tez mozna sciagnac z europejskiego sklepu logitecha
tudziez znajomy moze wyslac np. z usa :)