Re: jaki pc dla mnie

Autor: aga <agata3030_at_gmail.com>
Data: Fri 25 Mar 2011 - 12:32:20 MET

On 25 Mar, 09:19, Andrzej Ława <alawa_n...@lechistan.SPAM_PRECZ.com>
wrote:

> Mam z nim dobre doświadczenia, ma przyjemną cenę ;) i kilka innych zalet.

> Uprzedzam, że Windows 7 ma bardzo podobny do jednego z wariantów KDE,
> więc jeśli póki co działaś na XP to możesz się zdziwić.

> W sumie nawet nie wiem, czy tańszy - po prostu z ciekawości pytałem
> dlaczego tak kategorycznie ten.

> Hehe, to już żaden producent Ci nie zostanie, bo Intel też nie jest bez
> grzechu - kiedyś miałem takie 386 Intela, które po przełączeniu w tryb
> wirtualny (czyli zasadniczo ten, w jakim działają wszystkie współczesne
> [...]

Andrzej bardzo doceniam to co dla mnie robisz i szanuje Twoje zdanie,
na Windows 7 poćwiczyłam trochę jakiś tydzień, więc pojęcie ogólne
mam.
Bardzo Cię proszę uszanuj moją decyzje co to nielubianego( przez
Ciebie) Intela i Windows 7.
Widzę że chcesz mi powiedzieć, wspominając o 386 , że jestes starym
wyjadaczem znającym temat.
Szanuję to, bo widać to w Twoich wypowiedziach. Nie ośmielam sie
równać z Wami wszystkimi bo na sprzęcie znam się ogólnie.
Powiem Ci jednak Andrzeju, że wiem z czym się je DOS- a i troche
konsoli w Linuxie też mi się obiło, widziałam windows 3,11..... do....
Windows7 choc przyznam że najbardziej znam windows xp i nie jestem
taka stara :)

Jeżeli dalej chcesz mi pomóc to wypowiedź się na temat zasilacza
( choć już ktoś o nim wspomniał)
-jakiej mocy optymalny, jakiej firmy i pogódź jakość z ceną
- może jeszcze uwagi do obudowy i ktoś wspominał o jakieś szufladzie
na drugi dysk, widziałam takie coś na allegro ale opinie czytałam
różne, może jakiś konkretny model.

To co przedstawił Szymon bardzo mi pasuje, dzięki Szymon. :)

Aga