Re: jaki pc dla mnie

Autor: Andrzej Ława <alawa_news_at_lechistan.SPAM_PRECZ.com>
Data: Fri 25 Mar 2011 - 09:19:16 MET

W dniu 25.03.2011 08:34, aga pisze:

> tak już przeczytałam , dziękuję
> widzę że lubisz linuxa,

Mam z nim dobre doświadczenia, ma przyjemną cenę ;) i kilka innych zalet.

> ćwiczyłam ubuntu i suse ale wolę windows

Uprzedzam, że Windows 7 ma bardzo podobny do jednego z wariantów KDE,
więc jeśli póki co działaś na XP to możesz się zdziwić.

> Rozumiem że chcesz mnie namówić do AMD bo tańszy, ale nie chcę tu

W sumie nawet nie wiem, czy tańszy - po prostu z ciekawości pytałem
dlaczego tak kategorycznie ten.

> rozpętać niepotrzebnej dyskusji więc chcąc zamknąć temat AMD powiem,
> mam przykre doświadczenia z procesorem AMD , to tyle

Hehe, to już żaden producent Ci nie zostanie, bo Intel też nie jest bez
grzechu - kiedyś miałem takie 386 Intela, które po przełączeniu w tryb
wirtualny (czyli zasadniczo ten, w jakim działają wszystkie współczesne
systemy) co któryś bajt w adresach powyżej megabajta miał tylko do odczytu.

A pamiętasz słynny błąd w koprocesorze w Pentiumach? Li ten pozwalający
na bezwzględny "twardy zwis" poza wszelką kontrolą przywilejów?