Re: "błąd odczytu dysku" - sypią się SEKTORY?

Autor: Irokez <nie.mam_at_email.pl>
Data: Thu 24 Mar 2011 - 18:07:09 MET
Message-ID: <imfto0$k3c$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original

Użytkownik "jeo stancey" <jeostancey@gmail.com> napisał w wiadomości
news:b5a93a2a-6232-4413-9eb0-24b0fa264353@l11g2000yqb.googlegroups.com...

Prosiłbym o wskazówki praktyczne, JAK zapakować ten dysk (w sklepie
dostałem go w takiej folii antystatycznej i to wszystko - a tu trzeba
jeszcze dodatkowo zabezpieczyć na okoliczność transportu pocztą) i
JAKI opis, w jakiej formie?

>>
Zapakowałem w woreczek antysatyczny w jakim go kupiłem, potem owinełem folią
bombelkową a na koniec włożyłem w pudełko aby lepiej się nakleiło RMA.
Spowrotem dostałem nowy w kopercie bąbelkowej ;)

Opis wyfrukowałem na kartce i dołączyłem do dysku w pudełku (wypełniając RMA
na stronie też masz pole opisu)

Nie wiem czy lepiej sklep czy wysłać. Kupowałem zdalnie więc koszt wysyłki
podobny a wolałem sam nad tym panować a nie jeszcze ze sklepem walczyć jak
coś.

-- 
Irokez 
Received on Thu Mar 24 18:10:02 2011

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 24 Mar 2011 - 18:51:04 MET