Re: jaki pc dla mnie

Autor: Kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Thu 24 Mar 2011 - 14:52:48 MET

On 24/03/2011 13:49, Andrzej Ława wrote:

> Stąd pytania, co inicjatorka wątku konkretnie chce użytkować i jakie
> funkcje, bo kupę forsy na komercyjny program to każdy kamil-debil może
> wydać, a potem i tak będzie 10% możliwości wykorzystywał.

Może wykorzysta wszystkie?

> A im mniej się wyda na niepotrzebne rzeczy, tym więcej można wydać na
> rzeczy potrzebne (zakładam, że inicjatorka wątku ma jakoś ograniczony
> budżet).

Może już ma oprogramowanie?

> Np. pieniądze zaoszczędzone na fotoszopie czy innym przereklamowanym
> produkcie można wydać na drugi dysk i zrobienie mirroringu albo
> zewnętrznej kopii zapasowej.

Może już ma siedem dysków?

> Wytłumacz mi - skąd się u takich kretynków jak ty bierze to obsesyjne
> powiązanie oprogramowania innego niż windows z pryszczami?? Urazy z
> dzieciństwa? Kompleksy? Generalne nasranie w mózgu? Trwałe
> zaprogramowanie przy przyjmowaniu do pracy w microsofcie lub podmiocie
> zależnym?

Stąd, że tylko pryszczaci buntownicy pytani o SPRZĘT na grupie
SPRZĘTOWEJ wyskakują z oprogramowaniem, korporacjami i wodą w głowie,
która sami tym prezentują.

Jeśli ktoś na grupie samochodowej pyta o samochód rodzinny,
zaproponujesz komplet biletów miesięcznych i wakacje za zaoszczędzone w
ten sposób pieniądze?

--
Pozdrawiam
Kamil