Re: jaki pc dla mnie

Autor: Andrzej Ława <alawa_news_at_lechistan.SPAM_PRECZ.com>
Data: Thu 24 Mar 2011 - 14:56:58 MET

W dniu 24.03.2011 14:52, Kamil pisze:

> Może wykorzysta wszystkie?

Może. Ale na razie tylko padło pytanie w tym kierunku, więc się łaskawie
odpierdol.

> Może już ma oprogramowanie?

Patrz wyżej.

> Może już ma siedem dysków?

Na razie chce kupić cały komputer, więc logiczne można założyć, że ma zero.

> Stąd, że tylko pryszczaci buntownicy pytani o SPRZĘT na grupie
> SPRZĘTOWEJ wyskakują z oprogramowaniem, korporacjami i wodą w głowie,
> która sami tym prezentują.

Z nagłą krucjatą wyskoczyłeś ty. I odpowiednio do skomentowałem.

A ja się tylko pytałem, dlaczego konkretnie takie rozwiązanie i tyle. Ta
samo jak w przypadku procesora.

> Jeśli ktoś na grupie samochodowej pyta o samochód rodzinny,
> zaproponujesz komplet biletów miesięcznych i wakacje za zaoszczędzone w
> ten sposób pieniądze?

Twoja analogia jest do dupy.