Re: jaki pc dla mnie

Autor: Andrzej Ława <alawa_news_at_lechistan.SPAM_PRECZ.com>
Data: Thu 24 Mar 2011 - 14:49:02 MET

W dniu 24.03.2011 14:36, Kamil pisze:

> No i przeciez zamiast Lightrooma mozna Gimpa używać, a video obrabiać w
> jakimś darmowym wynalazku, który zaoferuje połówę funkcjonalności i
> "support techniczny" na jakimś forum.

Stąd pytania, co inicjatorka wątku konkretnie chce użytkować i jakie
funkcje, bo kupę forsy na komercyjny program to każdy kamil-debil może
wydać, a potem i tak będzie 10% możliwości wykorzystywał.

A im mniej się wyda na niepotrzebne rzeczy, tym więcej można wydać na
rzeczy potrzebne (zakładam, że inicjatorka wątku ma jakoś ograniczony
budżet).

Np. pieniądze zaoszczędzone na fotoszopie czy innym przereklamowanym
produkcie można wydać na drugi dysk i zrobienie mirroringu albo
zewnętrznej kopii zapasowej.

> Znów zaczynasz pryszczerskie krucjaty na grupie SPRZĘTOWEJ?

Wytłumacz mi - skąd się u takich kretynków jak ty bierze to obsesyjne
powiązanie oprogramowania innego niż windows z pryszczami?? Urazy z
dzieciństwa? Kompleksy? Generalne nasranie w mózgu? Trwałe
zaprogramowanie przy przyjmowaniu do pracy w microsofcie lub podmiocie
zależnym?