Re: "błąd odczytu dysku" - sypią się SEKTORY?

Autor: Irokez <nie.mam_at_email.pl>
Data: Tue 22 Mar 2011 - 17:43:19 MET

Użytkownik "pioruns" <cvbehaf@b2.cy> napisał w wiadomości
news:imag7s$mee$1@news.onet.pl...

> Autor napisał:
> "2 miesiące temu kupiłem nowy HD do laptopa i zaczynają się dziwne
> objawy. Otóz najpierw nieoczekiwanie zawiesił się Windows XP -
> bluescreen z info o sprzęcie. Potem nic nie chciało zastartować
> (komputer dual-boot)."

Miałem podobnie z dokładnie tym samym dyskiem. Tylko że przed oddaniem na
gwarancję należało użyć samsungowego softu a nie HD Tune.
Ten stwierdził że jest jednak coś nieteges i że dysk oddać do serwisu.
Dostałem nowy. Co ciekawe 2 lata starsza data produkcji, ale gwarancja od
nowa 3 lata widziana na podstawie numeru seryjnego.

Pozdrawiam.

--
Irokez