Re: "błąd odczytu dysku" - sypią się SEKTORY?

Autor: jeo stancey <jeostancey_at_gmail.com>
Data: Tue 22 Mar 2011 - 17:48:11 MET

On 22 Mar, 17:43, "Irokez" <nie....@email.pl> wrote:

> Miałem podobnie z dokładnie tym samym dyskiem. Tylko że przed oddaniem na
> gwarancję należało użyć samsungowego softu a nie HD Tune.

A jaki to jest soft i SKĄD go wziąć?
I jak go można było odpalić skoro NIC nie chciało chodzić?
Dopiero po 2-3 dniach, po wieeelu próbach, wyjęciu i włożeniu z
powrotem, ten dysk zaczął jako-tako funkcjonować i wtedy go
przeskanowałem przy pomocy HD-Tune.
Swoją drogą to ciekawe dlaczego WTEDY nie chciał działać a po paru
dniach "doszedł do siebie"?