Re: "błąd odczytu dysku" - sypią się SEKTORY?

Autor: pioruns <cvbehaf_at_b2.cy>
Data: Tue 22 Mar 2011 - 06:43:16 MET

Dnia Mon, 21 Mar 2011 10:47:18 -0700, jeo stancey napisał(a):

> 2 miesiące temu kupiłem nowy HD do laptopa i zaczynają się dziwne
> objawy.

> (05) Reallocated Sector Count 88 88 10 113 Ok

> PYTANIE: Teraz na razie wszytko chodzi normalnie - ALE czy to jest
> STABILNA sytuacja? Co robić?

Oddaj do gwarancji, wymienią Ci go od ręki, jak im pokażesz te dane ze
SMARTa, ze 113 sektorami przealokowanymi. Nie musisz nic skanować i
naprawiać na własną rękę, to już problem sprzedawcy.
Ja tak miałem z nowym dyskiem SATA, w pierwszy dzień miałem 7 sektorów,
za parę dni 21, przy okazji system mi padł przez któryś z tych sektorów.
Wymienili mi na gwarancji od razu, door-to-door.

--
pozdrawiam,   pioruns