Re: Halogen z czujką ruchu i kamerą

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Mon 21 Mar 2011 - 20:53:52 MET

Dnia 2011-03-21, o godz. 17:47:53
diverek <USUN_divek_TO@op.pl> napisał(a):

> Uwierz, nie trwa to dłużej niż 2s...

Nie w taniej kamerce.

> Do autora wątku:
> Przy zupełnej ciemności diody IR na niewiele się zdadzą - oświetlenie
> będzie punktowe i mało wyraźne. Do obserwacji obszaru w świetle
> odbitym IR to nie te oświetlacze i nie ta półka cenowa.

Kilkanaście diód oświetla całkiem dobrze. Jeśli za słabe to stosuje się
większy reflektor zewnętrzny.

> Przyjrzyj się ofercie Edimaxa, seria 30xx lub coś takiego jak
> IC-9000. Zrobi zdjęcia i coś tam nawet zarejestruje w razie detekcji

Poza tą ostatnią do zastosowań zewnętrznych pozostałe się nie nadają.
Bo to kamery wewnętrzne. Poza tym zanim złapią ostrość po włączeniu
oświetlenia to trwa 6-8 sekund. Mam serię 15xx i 30xx (kilkanaście
sztuk) w dwóch firmach wewnątrz pomieszczeń i podgląd na bieżąco.

Alternatywa to kamera analogowa i jakaś karta DVR np. na PCI w kompie.

Zdrówko