Re: Ktory monitor

Autor: 2late <deadlog_FILTR__at_wp.pl>
Data: Mon 21 Mar 2011 - 19:49:00 MET

On 21/03/2011 10:28 AM, Andrzej Ława wrote:

> A co monitor obchodzi, jaki system chodzi na komputerze????

A pisza o jakichs zgodnosciach z Windows 7, to pytam ;)

> [ciach]

> Najlepiej przekonać się własnoocznie. To po pierwsze.

Niestety chce kupic online, bo taniej.

> Po drugie - warto sprawdzić warunki gwarancji i czy nie ma jakichś
> haczyków typu dopuszczalny procent padniętych pixeli.

Dzieki.

> Hansa, czy jak mu tam, nie znam. Samsunga monitory mam w dwóch
> komputerach przenośnych i póki co nic nie padło (puk-puk).
>
> Swoją szosą ja sobie kupiłem jakieś 5 lat temu EIZO 19" - zapłaciłem
> sporo, ale nie żałuję.

Zauwazylem ze ten Hansa ma jakby troszke lepsze parametry ale Samsung ma
wbudowany tuner tv, tyle za ja juz mam tuner tv. ;)
Na pozostaych parametrach, jak szybkosc reakcji czy wielkosc plamki sie nie
znam, i co najwazniejsze, jak to sie ma do codziennego uzytkowania, czy w
ogole to wychwyce.

Pozdrawiam

--
2late Outspace Communication Inc. 1999*2011 (R)
www.wikileaks.org