Re: Jaka karta Nvidii z pasywnym chlodzeniem, 2xDVI, tania?

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Sat 19 Mar 2011 - 01:28:23 MET

Dnia Fri, 18 Mar 2011 15:57:52 -0700 (PDT), Piotr Molski napisał(a):

> Witam,
> szukam karty Nvidii z 2xDVI i pasywnym chlodzeniem. Cena oczywiscie
> niewielka. Moze byc starszy model z Allegro. Fajnie gdyby cos z tej
> listy pasowalo: http://wiki.osx86project.org/wiki/index.php/HCL_10.6.6#ATI
> ;)
> Komputer bedzie sluzyl do DTP i fotografii, w przyszlosci moze
> amatorskie video.
>
> Probowalem sam szukac, ale zagubilem sie w gaszczu modeli. Albo jedno
> DVI, albo wiatrak itp. Moze ktos z was po prostu zna taka wersje
> karty?

W służbowym komputerze (a zajmuję się DTP - pracuję w Adobe CS3) mam GeForce
8600GT Asusa z dwoma wyjściami DVI (o ile dobrze pamiętam - w poniedziałek
Ci mogę sprawdzić, jak się tylko przypomnisz :D). Działa bez problemów od
dobrych dwóch lat z okładem.

[ People choose the paths that grant them the greatest rewards for the     ]
[ least amount of effort.                        ("House M.D. 1e01 Pilot") ]