Re: Jaka karta Nvidii z pasywnym chlodzeniem, 2xDVI, tania?

Autor: Grzegorz S <gs_at_sgh.waw.pl>
Data: Sun 20 Mar 2011 - 21:52:31 MET

Piotr Molski <pmolski@ant.pl> wrote:
> Witam,
> szukam karty Nvidii z 2xDVI i pasywnym chlodzeniem. Cena oczywiscie
> niewielka. Moze byc starszy model z Allegro. Fajnie gdyby cos z tej
> listy pasowalo: http://wiki.osx86project.org/wiki/index.php/HCL_10.6.6#ATI
> ;)
> Komputer bedzie sluzyl do DTP i fotografii, w przyszlosci moze
> amatorskie video.

> Probowalem sam szukac, ale zagubilem sie w gaszczu modeli. Albo jedno
> DVI, albo wiatrak itp. Moze ktos z was po prostu zna taka wersje
> karty?

Szukaj na allegro lub gdzie indziej
kart nvidii pod nazwą Quadro NVS ja takich u siebie używam z przejściówką 2x DVI
lub 2x VGA w zależności od potrzeb.
To profesjonalna seria karta opartych na ukladach Nvidia
NVS 290 już obsługuje CUDA ale nvs 285 będzie sporo tansza i sprawdzi się nieźle.
Nawet stara NVS 280 na PCI obsługuje 2x DVI i żadna z nich nie ma wiatraka.

Wszystkie chodzą bezproblemowo od lat.

PS.
osx86 też na nich chodzi z nvidia enablerem bez żadnego problemu.

--
greg