Re: Program do monitorowania CPU Intela

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Fri 18 Mar 2011 - 22:50:40 MET

"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message news:im0jhp$8gc$1@inews.gazeta.pl...

> Osobnik nie pyta o oprogramowanie do testowania sprzętu.
> Osobnik pyta o oprogramowanie do monitorowania sprzętu
> pracującego pod kontrolą Windows 7.
> Osobnik powinien się zapytać o to na grupie poświęconej
> temu systemowi operacyjnemu.

Stworzyłem wątek na temat monitorowania SPRZĘTU!
Bo ze sprzętem mam problemy. Stworzyłem go na WŁAŚCIWEJ
dla tematyki sprzętu grupie dyskusyjnej. Ktoś, kto tego nie rozumie
ma IQ na poziomie kanarka i może sobie dać spokój z próbami
odpowiedzi na ewidentnie zbyt trudne dla niego pytania :-)

System operacyjny mnie nie interesuje nie będę więc zawracał
głowy na grupie poświęconej Windows tematyce która
z Windows nie ma nic wspólnego. Byłoby to pisanie nie na
temat grupy, a tego bardzo nie lubię robić.

> Osobnik nie chce wszak wymieniać zasilacza?

Mógłbym to właściwie zrobić, czemu nie... leży mi nowy w szafie...

> FUT pl.comp.os.ms-windows.winnt

ignored!