Re: jaki komp dla informatyka w urzedzie?

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Fri 18 Mar 2011 - 22:48:13 MET

Dnia Fri, 18 Mar 2011 21:29:15 +0100, animka napisał(a):

> Pewnie Ci się śniło, albo tą kobitką ro jesteś Ty.

Że Ty sobie ze sprzętem / oprogramowaniem nie radzisz, to już nie raz
udowodniłaś. Naprawdę - nie każda kobieta jest na takim samym, jak Ty,
poziomie...

[ Paranoja też jest sposobem na życie.                                     ]
[                                (Murgen, Glen Cook "A imię jej ciemność") ]