Re: Program do monitorowania CPU Intela

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Fri 18 Mar 2011 - 23:27:39 MET

"Pszemol" napisał:

> Stworzyłem wątek na temat monitorowania SPRZĘTU!

Jasne. Ktoś da się na tę sofistykę nabrać i udzieli odpowiedzi, więc
następny zapyta się o WinAmpa (tłumacząc, że to wszak program do obsługi
SPRZĘTU, a konkretnie kart audio), a trzeci zapyta się o formatowanie
tabelek w Wordzie, już niczego nie tłumacząc, bo zobaczy, że tu się o
oprogramowaniu pisze.
Idź robić bajzel gdzie indziej.

> System operacyjny mnie nie interesuje nie będę więc zawracał
> głowy na grupie poświęconej Windows tematyce która
> z Windows nie ma nic wspólnego.

Niby, że chcesz do monitorowania użyć programu pod DOS?
Bo pod Linucha już ci podano.

JoteR