Re: jaki komp dla informatyka w urzedzie?

Autor: Kamil 'Model' <kamil.wytnijto.komodzinski_at_gazeta.pl>
Data: Fri 18 Mar 2011 - 08:45:19 MET

W dniu 2011-03-18 08:11, Robson pisze:

> Przez pierwszy tydzień mojej pracy z polowa ludzi sie obrazila, bo moj
> poprzednik kupil myszki bezprzewodowe, a ja powiedzialem, ze baterii w
> nich nie bede zmienial. Niech czytaja instrukcje, a jak nie rozumieja,
> niech czytaja do skutku. Po roku czasu panie w biurze nawet tonery
> potrafily wymieniac :D.

No ja u Siebie doprowadziłem do tego, że kobitki sobie sobie wymieniają
tonery i usuwają zacięcie papieru z drukarek. A dużo rzeczy i tak
robione jest na telefon. Jak Pani dzwoni i mówi "nic nie działa" albo
"nie działa komputer" to oczywiście trzeba jej powiedzieć, co by
sprawdziła listwę lub żeby włączyła monitor :)