Re: jaki komp dla informatyka w urzedzie?

Autor: Robson <robson_at_z.pl>
Data: Fri 18 Mar 2011 - 08:11:13 MET

> była żałosna. Ja wiem że tonery ktoś musi zmieniać, konto pocztowe w
> systemie założyć ale to powinni robić technicy a nie inżynierowie po
> studiach. Z drugiej strony nie wyobrażam sobie by 95% z poprowadziło
> samodzielnie jakiś projekt lub wdrożenie. Albo za stary po prostu już
> jestem. ;-)

Przez pierwszy tydzień mojej pracy z polowa ludzi sie obrazila, bo moj
poprzednik kupil myszki bezprzewodowe, a ja powiedzialem, ze baterii w
nich nie bede zmienial. Niech czytaja instrukcje, a jak nie rozumieja,
niech czytaja do skutku. Po roku czasu panie w biurze nawet tonery
potrafily wymieniac :D.