Re: Jak obczaic kierunek wydmuchu z grafiki?

Autor: Gotfryd Smolik news <smolik_at_stanpol.com.pl>
Data: Wed 16 Mar 2011 - 23:01:59 MET

On Wed, 16 Mar 2011, Papo5merf wrote:

> [...]
[...]
> w cuda wierzysz?:O)

  A gdzie niby one mają być?
  Którąś markową GT9800 miałem (do testów) - w tym komputerze
- i problemu (z istotnym dla mnie zakresie) nie było.
  Moja wina, że nie zwróciłem uwagi na sposób chłodzenia,
kupując kartę.
  Teraz zwracam, tyle, że bicie piany nijak się nie
przyczyni do rozwikłania problemu :P

> tak się nie da

  Co się nie da??
  Karta o której piszę prawie w 100% spełniała wymagania - poza
drobiazgiem, była trochę za długa i opierała się o dyski(!)
  Mimo tego problemu z chłodzeniem nie było.

> zresztą jak się chce w super nowe gierki pocinać

  Nie mam zamiaru :P

> to trzeba cierpieć w płacić rachunki za prąd zuywany prez kilowatową
> maszynę i słuchać tego huku wentylatoruf:O)

  Problem nie tak wygląda :>, patrz wyżej.
  Jedną jedyną przyczyną dla której rozglądam się za zmianą jest fakt, że
aktualnie włożona karta "sieje" ciepłem po całej okolicy i wrzuca część
"swojego" ciepłego powietrza na dyski.

> a jak masz w kompie za gorąco to proponuję otforzyć obudowę i masz problem
> ropzwiązany:O)

  Na to to dawno wpadłem, ale rozwiązanie nie jest eleganckie ;)

pzdr, Gotfryd