Re: Jak obczaic kierunek wydmuchu z grafiki?

Autor: Papa5murf <druga_at_japonia.ru>
Data: Fri 18 Mar 2011 - 16:13:58 MET

Órzytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał:
> Co się nie da?? Karta o której piszę prawie w 100% spełniała
> wymagania - poza drobiazgiem, była trochę za długa i opierała
> się o dyski(!) Mimo tego problemu z chłodzeniem nie było.

"jak się upewnić, że którakolwiek się łapie, nia mając jej w ręku!"
więc nie mając karty w ręku nie da się tego stfierdzić, z fotek tesz raczej
tego nie wywnioskujesz, po prostu jeśli w opisie karty nie ma wyrażnie
napisane że wydmuchuje ciepłę powiertze na zewnatsz to nawet podstaw do
reklamacji nie masz:O(
dodatkowo jak nie wiesz ile kilowatuf taka karta ciągnie to nawet nie wiesz
czy nowego kilowatowego zasilacza nie musisz dokupić:O(
powiedz no do czego ci ta super karta potszebna bo ja bym ci poradził jakąś
płytę ze zintegrowaną grafiką (gforce4200chyba) i nawet nowe gierki śmigają
i pare watuf ciągnie i nie robi z kompa piekarnika:O)

> Jedną jedyną przyczyną dla której rozglądam się za zmianą jest fakt,
> że aktualnie włożona karta "sieje" ciepłem po całej okolicy i wrzuca
> część "swojego" ciepłego powietrza na dyski.

jeśli to tfuj jedyny problem to wystarczy otforzyć obudowę albo pszepiąć
kartę i syski w inne miejsce tak zeby na siebie nie dmuchały, nie warto na
taki banał wywalać pare stuwek w błoto:O)