Re: spalony dysk z laptopa-szanse odzysku danych

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Wed 16 Mar 2011 - 23:23:13 MET

W dniu 2011-03-16 22:30, Rafa艂 艁ukawski pisze:

> Jeste艣 pewny, 偶e to by艂a dok艂adnie ta sama seria dysk贸w? (czasami
> producenci umieszczaj膮 te dane na etykiecie).
Oczywi艣cie te same, nawet w jednym przypadku firmware w tej samej
wersji, z tej samej serii, nr seryjny r贸偶ny tylko w 2 ostatnich cyfrach
(mo偶e nawet tego samego dnia wyprodukowane dyski).
Podejrzewam 偶e w niekt贸rych modelach jest jakie艣 po艂膮czenie, np
kalibracja hardware zapisana w flash kontrolera, albo np "relocated
sectors" zapisywane w jakim艣 flashu poza dyskiem?