Re: To Upgrade or Not To Upgrade? :)

Autor: deepblue <deepblue_at_wp.pl>
Data: Wed 16 Mar 2011 - 13:45:13 MET

micz wrote:

> Maksymalnie mógłbym na ten upgrade wydać jakieś 1500-2000 zł. Na pewno
> oszczędzę na dyskach, obudowie, karcie grafiki (dokupię ją później) i
> być może na zasilaczu (tu zdaję się na Waszą wiedzę). Ale co do
> najważniejszych bebechów (procka, płyty, pamięci) - nie wiem zupełnie!
> Wypadłem z obiegu od czasu składania ostatniego kompa i proszę Was o
> jakieś wskazówki.
>
> Będę wdzięczny za wszelkie informacje.

Procesor : Intel Core i5-2500 lub 2500K (wersja K ma odblokowany mnożnik) ok
760zł za werję K
Płyta: spory wybór 400 - 500zł np GA-P67A-UD3 (mam i sobie chwalę)
Pamięci : DDR3, ilość wg potrzeb (płyty przeważnie obsługują do 16GB)

Procesory Sandy Bridge (i5-2500 i5-2600) mają wbudowaną dość wydajną kartę
graficzną obsługującą Full HD ale nie wiem jak sprawdzają się w
zastosowaniach graficznych. Jeśli chciałbyś skorzystać z takiej karty musisz
szukać płyty głównej na chipe H67.

--
deepblue