Re: Limit 8GB- technologiczny czy marketingowy?

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Tue 15 Mar 2011 - 17:31:56 MET

> Tylko że najczęściej mamy do czynienia z tendencyjnym i nie-
> elastycznym stosunkiem "komputer przenośny nadaje się do wszy-
> stkiego i może zastąpić desktopa"! Stąd też moje troszkę fun-
> damentalne podejście do problemu -- uważam, że fundamentalizm
> najlepiej zwalczać przeciwnym fundamentalizmem.

Radek, są różne komputery/laptopy. To co jest niepotrzebne na tej grupie
to to, że ludzie odpowiadają na pytania, *które nie zostały zadane*
(niech to nie będzie złosliwie odebrane, ale taka forma komunikacji
międzyludzkiej propagowana jest przez uczelnie. student pyta, nie
dostaje odpowiedzi - musi się tłumaczyć, prosić i błagać) BTW. Na
szczęście ja mam abstrakcyjny okres studiów dawno za soba :)

To co ja bym propagował to:
a) udzielenie odpowiedzi
b) jeżeli to konieczne - zaproponowanie alternatywnych rozwiązań

Jednakże wiele osób nie potrafi odpowiedzieć na pkt. a i tym samym
próbuje narzucić swoje własne poglądy, które czasami nie mają nic
wspólnego z interesem pytającego (którego nie znamy)