Re: karta sieciowa w Travelmate 7520

Autor: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here_at_go2._and_here_.pl>
Data: Mon 14 Mar 2011 - 09:19:42 MET

Dnia 13-03-2011 o 14:20:34 ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> napisał(a):

> witam
>
> mam Acera travelmate 7520, dłuższy czas działa sobie bez problemu. dwa
> tygodnie temu coś potrzebowałem przegrać z niego, i zamiast wifi
> chciałem skorzystać z sieci "po kabelku" z nadzieją ze będzie szybciej.
> niestety, nie udało sie. w winxp niema karty sieciowej ( jest wifi i
> ieee costam). Diodki na gnieździe rj45 nie migają. jest w biosie opcja
> "botowania po lan" - załączona, diodki nie migają po podpięciu kabla
> sieciowego.
> Po dokładnym sprawdzeniu co jeszcze nie działa, odkryłem ze nie działa
> [...]

Paść może, ale... wg. mnie laptop miał oryginalnie zainstalowaną Vistę,
poprzedni właściciel zainstalował XP z minimalnym zestawem sterowników -
takich, jakie były mu potrzebne.
Czy w Menedzerze urządzeń nie widać jakichś żółtych wykrzykników?
Pobierz ze strony Acera sterownik do Ethernetu (możesz też do BT),
zainstaluj i zdaj relację, co się dzieje.

--
Brak sygnaturki.