Re: Prośba o podpowiedź!

Autor: boxfish <cicior_at_gazeta.pl>
Data: Mon 14 Mar 2011 - 09:15:58 MET

W dniu 2011-03-14 01:15, Przemysław Ryk pisze:

> Do momentu, aż się coś nie wypieprzy. Co jak co, ale przy tego typu
> operacjach na "żywym organiźmie" backup danych jest moim zdaniem czynnością
> obowiązkową.

Tak, masz w 100% rację - bez backupu robienie czegokolwiek co ingeruje w
relacje system-dysk jest niebezpieczne. Z mojego doświadczenia jednak
większość problemów z tego typu softem leży po stronie userów i ich
wyobraźni.

W takiej sytuacji gdy mamy zajete np 50% dysku i tej drugiej połowy
chcemy zrobić dodatkowa partycję nie bedzie żadnych problemów, gorzej
jak zaczniemy przenosić dane systemowe.