karta sieciowa w Travelmate 7520

Autor: ToMasz <twitek4_at_.gazeta.pl>
Data: Sun 13 Mar 2011 - 14:20:34 MET

witam

mam Acera travelmate 7520, dłuższy czas działa sobie bez problemu. dwa
tygodnie temu coś potrzebowałem przegrać z niego, i zamiast wifi
chciałem skorzystać z sieci "po kabelku" z nadzieją ze będzie szybciej.
niestety, nie udało sie. w winxp niema karty sieciowej ( jest wifi i
ieee costam). Diodki na gnieździe rj45 nie migają. jest w biosie opcja
"botowania po lan" - załączona, diodki nie migają po podpięciu kabla
sieciowego.
Po dokładnym sprawdzeniu co jeszcze nie działa, odkryłem ze nie działa
blutooth, pomimo ze jest na obudowie przełącznik i diodka (nigdy nie
świeciła).
Czy lan i BT może w laptopie tak sobie "paść" Jedno i drugie nie było
chyba nigdy przeze mnie wykorzystywane (laptopa kupiłem używanego). Nie
wiem czy producent zadał sobie tyle trudu żeby wyprowadzać gniazda lan -
nigdzie nie podłączone? podobnie z BT?

ToMasz