Re: Limit 8GB- technologiczny czy marketingowy?

Autor: <Mich_at_l>
Data: Sun 13 Mar 2011 - 21:30:38 MET

W dniu 2011-03-12 14:45, Radosław Sokół pisze:

> wydajną pracę w nim. Znam jednak paru projektantów, używa-
> ją AutoCADa (może nie najnowszego, bo raczej 2000 i ja-
> kiejś jednej nowszej wersji), rysują średniej wielkości
> rysunki i nie narzekają na wydajność komputerów z 2 GiB
> pamięci.

Ba. U mnie w pracy jeszcze do niedawna jeden z konstruktorów do całkiem
złożonych rysunków używał AutoCADa R13, zainstalowanego na rakiecie z
Win 3.11 napędzanej Pentium 100 i oszałamiającą ilością 16 MB RAM na
pokładzie. Monitor jeno miał dość współczesny. Skończyło się to tylko i
wyłącznie dlatego że przeszedł na emeryturę.

Michał "Willy" Olszewski
GG: 32916072 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl