Re: 2 dyski i RAID - robić czy nierobić

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Sat 12 Mar 2011 - 20:15:49 MET

Dnia Sat, 12 Mar 2011 14:49:17 +0100, Radosław Sokół napisał(a):

> Ja bym to raczej właśnie nazwał może nie dziwnym, ale nie-
> standardowym biurem, bo z moich doświadczeń wynika zgoła co
> innego.

Dział marketingu w firmie będącej dystrybutorem różnego rodzaju sprzętu i
oprogramowania.

> Oczywiście, biura na mojej uczelni to już w ogóle
> ekstremalny przykład, bo tam często na ekranach widać głów-
> nie pulpit zawalony ikonkami ;) ale biura komercyjne też
> często nie zaskakiwały mnie zbytnią intensywnością prac.

Chwilami, to by się nam wręcz przydało, by choć momentami intensywność
spadła. ;D

> Właśnie to mówię. Użytkownikom. Historia zna wiele przypadków,
> gdy niezadowolenie społeczne i globalny bojkot powodowały
> zmiany polityczne i gospodarcze. Tylko trzeba to wszystko
> jakoś zapoczątkować i przekonywać ludzi, że nie muszą wyda-
> wać ciągle więcej na szybsze komputery, żeby móc używać
> lepszego i bardziej niezawodnego oprogramowania.

Pożyjemy to zobaczymy, jak to się będzie dalej toczyć.

[ Boksera obrazić może każdy, ale nie każdy zdąży przeprosić.              ]
[                               (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]