Re: VHS na HDD

Autor: Remek <dupa_at_gmail.com>
Data: Sat 12 Mar 2011 - 19:55:44 MET

Użytkownik "BrunoN Bluthgeld" napisał:

> Stawiam, że przeczytał, bo tam jest napisane "Możliwość podłączenia i
> zgrywania materiału z kamery lub magnetowidu" :).

Napisał też "zalezy mi na niskiej cenie karty". A to oznacza, że bardziej
odpowiednie jest urządzenie specjalizowane, a nie wielofunkcyjne (droższe).
Poza tym główną funkcja karty TV jest odbiór. Przechwyt video może być jako
dodatek niskiej jakości.

> A biorąc pod uwagę jakość obrazu z VHS, to raczej nie będzie potrzebny
> jakiś kombajn o mega parametrach?

Jakość dobrze nagranego, na dobrym sprzęcie jest całkiem przyzwoita. Poza
tym jest to sygnał analogowy i aby przechwycić go z możliwue małymi stratami
potrzebny jest mocny sprzęt. Mam kartę z niskiej półki WinFast XP 100 i
procesor Pentium IV 2,6. Jakość przechwytywanego materiału jest fatalna.
Karta sobie nie radzi. Dobra karta wyspecjalozowana do przechwytu jest
kika/kilkanaście razy droższa.

I tak ogólnie. Zamiast recenzować moje posty, zamieść własną poradę.

Remek