Re: Jaki interfejs dysku zewnętrznego? eSata / USB 2.0 / USB 3.0 ?

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Sat 12 Mar 2011 - 19:25:49 MET

Dnia Sat, 12 Mar 2011 15:27:27 +0100, Radosław Sokół napisał(a):

> To raczej błąd sterowników, bo usunięcie dysku w RAID 0
> skończy się dosyć tragicznie ;)

Seeerio? :D Z tym, że AFAIR wyświetlało to możliwość "odłączenia" całego
RAID, nie poszczególnych, wchodzących w jego skład dysków. Inną kwestią było
to, że system postawiony na takiej konfiguracji oczywiście odłączyć go nie
pozwolił (tak - sprawdziłem ;D).

> Zresztą nVidia jest znana z nadgorliwości w dawaniu możliwości odłączania
> sprzętu SATA.

Dlaczego niby nadgorliwa?

[ Właśnie zakończyłem 14-dniową dietę, i jedyne co straciłem,              ]
[ to dwa tygodnie.                                              (Garfield) ]